Burcuckmk Dilanirmk biogaia gaz ilacini oneririm canim icinde probiyotik var düzene koyuyor bebisi sende yediklerine dikkat et kimyonlu rezene cayi iç rahatlar allahin izniyle
Hamdis08041988 Dilanirmk merhaba gwz sorunu için kimyon vs denemeden once doktorunuza danışın derim. Once siz gaz yapıcı yiyeceklerden uzak durun derim. Zaten doktor sizi yonlendirir. Kafaniza gore ilac kullanmamalisiniz. Benim bebegimde doğduğundan beridir gaz sorunu yaşadık. Her kontrole gittigimizde farkli bitkisel yag denedik rn son sab simlex diye bir ilac denedik sadece bu ilaç bizde işe yaradı. Umarim sizdede işe yarar.
Areninannesi33 Benim de bebeğim 40 günlük gece özellikle sancılanıyor yavrum.Kimyon çayı veriyorm.Gündüzleri iyi de geceleri kabus gibi.
Areninannesi33 Dilanirmk doktor önerisiyle kimyon çayı veriyorum.Normal bildiğin kimyon markası falan yok.Bir çay bardağı su bir çay kaşığı kimyon kaynatıyorm,ılıdıktan sonra ,bir çay kaşığı bebeğe veriyorum.
Sofiyovamagamed Kendinde ic kimyon cayini bide karnini bezle bagla sicak kalsin ben oyle oyle azaldi simdi cok az var bir bucuk aylik bebeyim