alisileedis bebeğiniz gayet iyi bir kiloda doğum kilosuna göre de kilo alımı gayet iyi. İnternette persentil tabloları var ona bakarak bebeğinizin gelişimini takip edebilirsiniz. Yani neye göre bu kanaate vardınız o aylarda sizin bebeğinizden daha az kilo almış anneler üzülüyor bı tarz postlara. Benim kızım 2460 doğmuştu 2. Ay kilosu 4 kilo ancaydı mesela. 4 aylık kilosu 5300. doktorum çok iyi de değil kötü de değil diyor biz ne yapalım 🤷🏻♀️