Kuzeymiram doğuma gittiğim sabah bile içtim . Şuan oğlum 13 aylık hiçbir yan etkisini görmedim. Kusarak gezmekten ayağa kalkamamaktan iyidir. Doktorum bile dalga geçmişti benimle korkarım doğumdan sonra da gelip yazdıracağım sanırım müptezel oldım demiştim 😂 ilaçsız idare edemiyorsanız için bebeğe en az yaz etkisi olan bir ilaç