Ayalayay doktora da götürdüm çişini bı gün boyunca yapmadı ağlamaktan heder oldu yavrum… İdrar tahlili istediler eee çişini yapmadığı için veremedim tahlili sünnet olayı olabilir diye sünnetciye götürdük oda pipisinin başı iltihab tutmuş korkuyor çişini yapamıyor dedi çünkü çişini yapınca yanıyor büyük ihtimal dedi bı krem verdi günde iki defa pipisine vuruyorum düzelmedi ama en azinda çişli bezinde artık leke olmuyor