Yaa ben sezeryan olalı 42 gün oldu kanama çoktan bitti ama sarı bi akıntı var uzun süredir devam ediyor biraz da yogun .. tuvalete gittiğim zaman yanma acı oluyor . Bu normal mı yoksa dr a gitmelimiyim? Bebekle uğraşmaktan kendime vakit bulamıyorum hiç🙈gidemedim dr a😩