Kızlar selam
13 günlük tazecik anneyim. Bebeğimin göz kenarlarında çok çok hafif morarma var , doktora sordum takip edelim dedi o da 5 gün sonra kontrol var telefonda sordum. Şimdi takip edelim diyince biraz endişelendim de , acaba sizin bebeklerinizde de böyle oldu mu ? Yani beyaz tenli bir bebek acaba damarları falan mı ne bileyim.