Merhaba arkadaşlar kolik bebeğim var
Emerken tam uyuyor bazen çığlık atıp kendini uyandırıyor elini kolunu sallıyor hızlı hızlı nefes alıp veriyor sonra gene emiyor
Gaz sancısı ile damlalar kullanıyoruz sürekli pispis kucakta
Tam uyuyor besige koyuyorum uyanıyor
Ben kucağıma aldigimda yine emmek istiyor uyumuyor ama bir başkası pispislerse uyuyor
Aynı şeyi gaz çıkarma içinde yapıyor
Kucağıma aliyorum geziyoruz zıp zıp. Ama bende yine meme arıyor gaz çıkarmıyor başkası ugrastinca çıkarıyor
Çok yorgunum bunları neden yapıyor bilmiyorum
Doğduğundan beri tam uyutuyoryz gaz sancısı geliyor gene uyanıyor hadi bidaha uyut
Bilerek bekliyorum en az yarım saat daldın diye meme de belim Dalin kopuyor ama besige bırakınca gene uyanıyor
İlk çocuğun napcagimi bilmiyorum yardım edin