Dlnugrluu Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük kafası yavaş yavaş düzleşmeye ağlıyor gibi yan yatırıyorum fakat gece sürekli değiştiriyor düz oluyor sizce hangi marka almalı mıyım yoksa geç mi kaldım baktıklarım sanki küçük gibi yorumlarınızı bekliyorum 🙏
Jument Dlnugrluu standart gibi sanki o yastıklar yaa. Ben de araştırdım ama büyüğünü hiç görmedim . Alıp almamakta kararsız kaldım çünkü 2 aylık oldu artık hareketlendi, kafasını döndürüyor. Yani yastıkta sabit yatmaz gibi 🤔
Jument Dlnugrluu peki rica etsem işe yarayıp yaramadığını bana yazar misiniz.? Ona göre bende alayım..
Dlnugrluu Jument merhaba canım kullanmaya başladım ben gece kullanmıyorum zaten yan yatırıyorum gündüzleri oyun halısıyla oynuyor diye almak istedim çünkü sürekli sırt üstü oluyor ondan da durdu yanı kayma filan olmadı ben memnun kaldım babyjem marka aldım
Dlnugrluu Jument https://www.hepsiburada.com/babyjem-duz-kafa-yastigi-pembe-p-HBV0000042QT2?magaza=BebeMango&gbraid=0AAAAADOiRoZAUIW-ZA_sfB5oKHLunRzEi&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&isFashion=true&gbraid=0AAAAADOiRoZAUIW-ZA_sfB5oKHLunRzEi&gclid=EAIaIQobChMI87qs_ZDJ8QIVUdnVCh0HggFcEAQYCiABEgJuT_D_BwE&gclsrc=aw.ds
sevdeninasafkosu Dlnugrluu valla düz kafa yastığı yazınca hafif kalbe benziyor şekli 23 TL civarı model olarak bilmiyorum