Selam kızlar nasılsınız?
Ne var ne yok?
Bebisler ne durumda nasıl geçiyor yazz😎Bizde aşırı sıcak ve uykusuz geçiyor yaz🤕😭Eveet güzel anneller bebeklerde kullandığımız "bez, mama ıslak mendil,biberon kıyafet vs vs hangi markadan memnun kaldınız?Hangi ürün çok kaliteli olmasına rağmen sizin bebeğinize iyi gelmedi?😵 Ben başliyim,benim kızım mama ile besleniyo ilk aptamil kullandık fakat kızıma hiç iyi gelmedi.Sürekli kustu sevmedi.Bebek bezinde prima,sleepy ….Bir kaç bez daha kullandım en son molfix’i kullandık ve hala molfixle devam ediyoruz hem rahat hem de pişik olmuyor.Bebek ürünlerinde kaliteden ziyade benim için her zaman rahatlık ön planda👏🏻Sizin de denediğiniz kullandığınız memnun kalıp/kalmadığınız ürünleri anlatın konuşalım paylaşalım👍🏻Sohbet olsun😘😘