squirrel20 Merhaba, oğlum 9 aylık ve beşiğinde asla yatmak istemiyor çok dönerek yattığı içinde sığmıyor beşiğe montessori yatak almak istiyorum kullanıp tecrübe eden annelerin olumlu ya da olumsuz yorumlarını bekliyorum. Teşekkür ederim
Miray00 squirrel20 bi woodykidstore aldık 6 aylıkken geçti kendi odasına çok memnunum iyiki almışım uyanınca rahatca kalkıp gelebiliyor kendi yatagına istedigi zaman çıkıp inebiliyor
ipek39ela squirrel20 ben de 6 aylıktan beri kullanıyorum ebebegin kanz montessorie karyola ve yatağını 20 aylık kızım çok memnunum 💕
TinkyWinky squirrel20 o aylarda döne döne uyumak istiyorlar montessori yatak alana kadar beşikte değil de yer yatağında yatırın bence , uyuduğu yer dar gelince de uykusu bölüyor, ben öyle yapmıştım ☺️Montessori yere sıfır kullanıyorum 1 aydır memnunum
aslanuraz squirrel20 oğlum 7 aylık.6 aylıktan beri montessori yatagında yatıyor. Cok rahat etti beşiğinde com dönüp uyanıyodu bu sayede gece uynmaları azaldı. Kesinlikle tavsiye ederim
Zeynepazram squirrel20 yere sıfır daha rahat olur inip cıkması acısından ilk zaman düsersede canı acımaz
ipek39ela squirrel20 bizim ayaklı ama 4 cm ayakları yüksek değil, yeren çıta yüksekliği de 50 cm, oldukça alçak o yüzden hiç problem yaşamadım ben
Baldantatli squirrel20 canim biz letgodan sadece yatak olani aldik susu püsu almadik odamiz kucuk diye ama benimki seninkinden buyuk ozel yapan yerler var olcuyu biraz buyuk yaptirabilirsiniz ama rahat yani
Baldantatli Ben bizim olcuyu bilmiyorum ama baya rahat ebde yatiyrom yaninda ozellikle buna dikkat et hastayeken falan iyi oluyo oyle bide her ölçüye carsaf yok bunada dikkat et bizimkimin olcusune ikeada varmis mesela
ipek39ela squirrel20 Ben yatağın üstüne pike örtüyorum, çarşafın tüy toz vs olmasını engelliyor, bir de her gün süpürünce yatak toz olmuyor, merak etmeyin😊
burjuvaanne squirrel20 valla 5 çesit beşik ve yatagi anne yani ayrica yuksek yatak gibi ana kucagi aldim hepsi çesit çesit sallanio muzikli falan gel gelelim 😂 koltukda yamuk yumuk rezil yatmayi seviyo 😂👏🏼 Bu arada 24 gunluk olduk😂
squirrel20 burjuvaanne 😂 bizim de yatakta savaş var sanarsınız 2 kişilik yatak dar geliyor oğlana 🤦🏼♀️😄