Papatyaninannesii aynı şeyi dün yaşadım kızım prematüre doğdu 3 ay hem emzirdim hem sağarak sütümü verdim son 1 aydır sadece emzirmeye başladım çişli bezleri iyiydi ama dün 4.ay randevusu vardı ve sadece 380 gram almış çok moralim bozuldu ama doktor normal karşıladı daha sık emzir dedi okadar ama ben hala doymuyor mu diye endişeliyim