Kızlar günaydın 🙋🏻♀️
Hemen gireyim konuya. Bi oğluşum var 14 aylık ellerinizden öper, ve 20+5 hamileyim. İlk doğumumu Pendik şifa Hastanesi’nde yaptım. Doktroumdan memnundum ancak hastane vasatında altında. Çalışanların hemşirelerin ebelerin tavrı da haliyle aynı vasatlıkta. 2. Gebeliğimi öğrendiğimde yine doktoruma gittim çünkü dediğim gibi memnundum. Bu zamana kadar da beraber ilerledik. Ama şöyle bi durum var, Alel acele beni muayene edip ben içerde daha karnımı silerken konuşmaya başlıyo ilaçları yazıyo ben hazırlanıp çıktığımda şu zaman görüşürüz diyo. Ben ne soracağımı da unutuyorum ne bileyim sormak istediğin biley varmı der insan apar topar çıkıyorum odadan ve rahatsız olmaya başladım. Cuma günü detaylı USG olucam sonrasında medipole geçmeyi düşünüyorum. 2 Dr yorumlarına baktım ikisi de iyi. Esra Nur Tola ve Saadet Ünsal. Bu dokrtorlara giden tavsiye edecek olan varmıdır acaba. Teşekkür ederim 🌸