elifff13 Kızlar havalar artık çok sıcak bebeğim terliyor sürekli bugün yarım kol tulum giydirdim bi sıkıntı olur mu üşür mü acaba siz nasıl giydiriyorsunuz? Gece tabiki pijamalarını giydirip yatıracam sabaha karşı soğuk oluyor ama gündüzleri sıcak artık 🥵
Selinnnnn1 elifff13 Usumesini bebegin ensesinden ve göğüs kısmından anlarsın canım bende artik gündüzleri sadece zibinla tutuyorum çok sıcak isilik olurlar yoksa
Cipiti elifff13 nerdeyse iki haftadır sadece kısa kollu zibinla yatıyor başka hiç bişey giydirmiyorum çok sıcak üstünü bile ortturmuyor acıyor ayaklariyla 3.5 aylik
Baharbek elifff13 benimki gündüz çıplak gezcek nerdeyse en ince askılı zıbınla duruyor geceleride kısa kollu şort giyiyor üstünü sabaha karşı müslin battaniye örtüyorum üşümesin diye o kadar Kocaelideyiz
elifff13 Alperinannesi21 bizde kocaelideyiz cesaret edemiyordum kısa giydirmeye ama giydirecem artık ya yazık terliyor çünkü
Black8 elifff13 özellikle gündüzleri tabiki kısa kollu giydir bence çünkü hava çok sıcak. Benim evim güneş almadığı halde ateş gibi yanıyor kısa kollu ve şort giydiriyorum ayağına da bir çorap. Bazen de üstü kısa kollu altına ayaklı pijamalardan giydiriyorum. İstanbul’da ikamet ediyorum bu arada
Black8 elifff13 uyurken üstünü ince de olsa bir şeyle mutlaka örtün. Evet güneş almadığı için serinlik var evde ama yine de sıcak ve farkediyorum ki sıcaklayıp kafası terlediğinde uyuyamıyor bebeğim o yüzden kısa kollu giydirebiliriz bence terliyorlar çünkü
Duriskonunannesiii elifff13 haziran doğumluydu kızım geçen yıl banyo dışında hep askılı beyaz zıbınlarla tutuyorduk evde uyurken de öyleydi bu arada dbakırda yaşıyoruz
Black8 elifff13 uzun pijamayı gece giydiriyorum ama üstünü çok ince bir şeyle örtüyorum gece saat 2-3 gibi sıcaklık bastırıyor resmen o da terliyor bizler gibi
Hiranurun_annesii elifff13 benim bebegimde 24 gunluk sıcaktan vucudunda yuzunde hep isilik cikti birde guneydoguda yasiyoruz buranin sicaklari malum 🥵 ama korkuyorum kisa kol giydirmeye hala hastane cikislarini tam takim giydiriyorum çok kararsiz kaldim sizce bende kisa kol giydirmeli miyim ? Usumez mi ?
Eymen20211 Hiranurun_annesii benim bebeğimde 32 günlük 4 gündür bende hep kısa kollu şort penye takımlar aldım onları giydiriyorum gece de onla yatıyorum gündüz uyurken üzerine müslim örtü örtüyorum iki kat yapıp gece de soft battaniye örtüyorummşu bime geelenlerden ama kontrol ediyorum sürekli bacaklarını göğsünü kollarını üşüyor mu diye Ordu’da yaşıyorum bu arada Karadeniz’de
elifff13 Hiranurun_annesii ya daha çok küçükmüş bence yeni doğan takımını giydirin ama hep kontrol edin vücudu çok sıcak oluyor mu diye
etipuf elifff13 gündüzleri evde zıbınla hatta bazen geceleride, geceleride kısa kollu ince tulum giydiriyorum