Merhaba, 2 aylık oğlumun kulaklarının arkası çok kuruyor hatta kabuk bağlıyor, hafif çatlaklar oluştu. Egzama derecesinde mi bilmiyorum pazartesi doktora gidicez. Babasında da aynı bölgede egzama var o krem kullanıyor. Mustela nemlendirici ve bepanthen denedim ama pek işe yaramadı. Kullanıp memnun kaldığınız ürün oldu mu bu konuyla ilgili?