Uras10 anneler sürekli sıkı sıkı giydirmek istiyor ama yazık yavrucaklara. Evin sıcaklığına bağlı tabi benim evimin içi 28 derece genelde kısa kol zıbınla gezdiriyorum aksam üstü gibi altına kısa şort giydiriyorum aksam da öyle yatırıyorum üzerine de çok ince müslin bir örtü örtüyorum. Eger üşüyor mu düşünürsen bebeğin koltuk altından ateşini ölç 36-37 arasıysa üşümüyordur