Gecmis olsun canım ama maalesef kolik olabilir 4 ay cektim uyanık kaldıgı her süre sinir krizi geçiriyordu belli saatlerde hep aynı saatlerinde saatlerce aglıyordu ellerini sıkıyor karnını geri dogru çekiyordu kakasını zor yapıyordu uyumuyordu 12 bucuklara kadar böyle seyler in oluyor mu biz bunu gaz damlalarıyla cözdük en azından biraz onlar sayesinde nefes alıyordum ama sükürler olsun ki 4 den sonra yvas yavas geciyor