Kizlar merhabalar 17+5 haftalık hamileyim 2. Çocuğuma Doktor kontrolünde rahim ağzı kısalığından bahsetti ve rahim ağzı dikişini söyledi bu konu hakkında bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi.erken doğum riskim varmış. ILK bebeğimi 36. Haftada dogurmustum