Tecrübeli anneler yardımcı olabilirse çok sevinirim. Oğlum 22 günlük uyurken rahat genelde fakat uyandığı an başlıyor bacaklarını kendine çekmeye kivranmaya. Gaz sancısı gibi ama ikinip defalarca gaz cikardiktan sonra da huysuzlugu ve kendini kasmaları devam ediyor. Bi öneriniz bi bilginiz var mı acaba 🙏😔