Seda92222 Merhabalar 4 aylık oğluma yazın zıbın mı rahat olur yoksa tulum mu alsam öneriniz nedir tişört aldım düşünemedim zıbınsız giydiremiyorum beli açılıyor.
yagizinannisi Seda92222 bizde 2 aylık olduk ama ne giydirmeliyim hala bilemiyorum kısa kolla üşür gibi geliyor
Mom622626 yagizinannisi ben hep boynuna bakardım boynu soğuksa üşüyordur ama havalar sıcak gün içinde üşümez, akşamlarıda hava sıcaklığına göre giydir.
Ygmrsarp yagizinannisi Bizde 3 aylık olucazkorkmayın kolsuz veya kısa kollu giydirin havalar aşırı sıcak oda can terliyorlar hatta doktorum yazlık kıyafete elbette geçin dedi şuan sadece kolsuz zıbın ile duruyor
yagizinannisi Mom622626 kısa kol giydirdim dün üşüdü kolları die yine uzun giydirdim gece uzun kol ama sadece bacakalarını örtüyorum müslinle
Muhasebeciana Seda92222 alttan citcitli kiyafet aldim o daha rahat oldu benim kizim icin gerci bu sicaklarda evde birsey giydirmiyorum isilik oluyo gece yatarken citcitli badisini giydiriyorum
Rose1221 Seda92222 yazlık şortlu tulum kısa kollu ve kolsuZ . Benimki 4,5 aylık 3-6 tam oldu biraz da 6-9 aldım Ağustos için. tamamen kurtarıcı
Rose1221 Seda92222 şortlu tulum zıbından iyidir bence . En azından bacağının üst kısmında bişey var diyoruz yani
Tunamiko Seda92222 Ayınıza göre yaz için zıbında romper tulumda kullanabilirsiniz. İkisi de çok kullanışlı. Şort tşhirt biraz daha büyük bebekler için iyi oluyor.
Mom622626 yagizinannisi ortama bağlı 30 derecede üşümez bence, fazla terletmemeye dikkat edin bu seferde isilik olur.