Kizlar merhaba. Bebegime 5ay 20 gunlukken ek gidaya basladim(doktor onayiyla) su an 6 ay 10 gunluk. Bu zamana kadat tadimlari hep buharda haslayip cam rendere catalla ezdim. Yani puturlu oldu ve bebegim kesinlikle yemiyor. Kasigi gordugu an agzini bi kitliyor acmiyor. Yani sonra okudugumda ve arastirdigimdq 7-8 aya kadar putursuz verin diyorlar. Yani ben mi yalnis yaptim. Blw yontemine geceyim dedim ee bebegim cok ufak disleride kasindigindan pat pat kopariyor kocw koca. Onu da yapamiyoruz. Ne yapicam ben. Yardimci olurmusunuz