Limon ve yoğurtla yapilan lor değil süt kesigi oluyor ve sindirimi zor diye biliyorum. Lor peyniralti suyundan yapiliyor. Nasil yapildigini öğrenirsem bende yapmayi düşünüyorum. Labne ise sütün süzme peynirle mayalanmasiyla oluyor. Araştırmalarım devam ediyor. Labne ile baslamayi düşünüyorum. Tuzsuz lor peyniri bulursam almayi düşünüyorum yada bilen varsa yazarsa sevinirim.