Cigdemce
Chicco liteway plus kullanıyorum. Kızım 10 günlüktü almıştım, minyon bi bebekti 1 sene pusetini kullandık. Şimdi 2 buçuk yaşında hala baston arabasını kullanıyorum. Pusetli kullanırken de tek başıma merdiven indirip çıkarabiliyordum, hantal bir araba değil.