Merhaba kızlar. Benm bebeğim şuan 15 aylık. 4 aylıkken anne sütü almayı bıraktı formül mamayla devam ettik hep. Önce aptamille başladık bir kaç ay devam ettik ama çok kabız oldu. Daha sonra SMAya geçtik 1 yaşına kadar onuda kullandık artık büyüdü besin alıyor yeteri kadar diye bebelac kullanmaya devam ettik. Ama tek sıkıntı mamaya bağlı olduğundan çok fazla ek gıda almıyor.(ek gıdaya 5 aylıkken başladık) Zorla bir kaç kaşık anca yedirebiliyorm. Mamanın bağımlısı olmuş resmen. Mama yerine süt veriyorum reddediyor. Ne yapmam gerekiyor mamayı bırakması ve normal yemeklerden yemesi için. Günde bir kaç defa içse yeterli benm için mama yetiştiremiyoruz artık her hafta 900 gr kutuyu bitiriyor. Sizler ne yaptınız akıl verin pls 🤷♀️