Kızlar oğlum hala baybay demiyor ama arada bi alkış yapıyor ismini söyleyince bazen bakmıyor bazen bakıyor emekliyor her yere tutunup kalkıyor ben gidince arkamdan ağlıyor babasını yada beni görünce heyecanlanıp tepki veriyor gel gel yapıyor bazen elleriyle baba dede abla diyor değişik bi yere gidince heyecanlanıp gülüyor tabi birazda ben güldürüyorum onun dışında çok iştahsız ve başkasının kucağında en fazla 10 dk duruyor beni istiyor geri birde yaşıtlarını sevmiyor hep büyüklerle durmak istiyor sizde durumlar nasıl güzel anneler 🥰🥰