Harika bir motivasyon 😻 çatlak bendede hiş olmadı kendiliğinden 6.ayın sonunda tamamen düzleşti karnım, inşallah herkesin ki tez vakit eskiye döner🌸 biraz da metabolizmalık bir olay, ben yiyip yiyip kilo almayan biriyim hamilelkte de çok almadım , şimdi 70-80-90 kg ile doğum yapanlar için daha farklıdır tabii. Ama azim çok önemli🌸