biregesevdasi Betsel biontech oldu eşim bende biontech olucam cumartesi günü sadece kolu ağırdı herhangi bit yan etki yapmadı .
Elifnisa20 Betsel ben sinovac oldum 4 gündür tat koku kaybım var asıdanmı emin degişim ama öncesinde hiç biseyim yoktu bu havalarda gripte zor olurum biraz isllah geçer beklıyorum bakalım 😪
Nesrincente Betsel alman oldum ben ptesı sadece 1 gun sonra kolum acıdı ama abartılacak bısey degıl aksamına bsey kalmamıs tı zaten
Begooo Elifnisa20 aşı atılmadan önce covide yakalanmış olabilirsiniz. Bence test yaotırın. Tat koku kaybım olduğunda covid testim pozitif çıkmıştı.
Elifnisa20 Begooo hadi ya cok geçmiş olsun verdim test yarın cıkıcak sonuc bakalım tek sıkıntım koku tat alamama ama asının yan etkisi olabılırmıs oyle dedi acildeki doktor
bozobeydrk Betsel virüs gibi düşünün onunda etkisi herkeste ayrıydı, aşının da öyle. Bazılarında kol ağrısı bile olmuyor, bazılarında farklı etkiler gösteriyor. Ben biontech ilk doz oldum sadece kolum ağrıdı. Darısı ikinci doza. ☺️
Begooo Elifnisa20 hadi ya yan etki olarak da mı tat koku kaybı gidiyormuş şaşırdım ilk kez duydum benim 6 ay oldu hala geri gelmedi ikisi d
Femien Betsel alman aşısı oldum Biontech kolum ağrıdi sadece doktorum en azindan ağrı bekleriz aşının oturduğunun göstergesi olarak dedi
Melek2604 Betsel bende biontech aşısı oldum ilk gün biseyim yoktu ama ikinci gün çok kötü oldum baş döngüsü mide bulantısı titreme ve terleme oldu baya ağır geçirdim tabiki kişiden kişiye farklılık gösteriyor eşimde aynı aşıyı oldu ama onun sadece kolu ağrıdı o kadar
Elifnisa20 Begooo aynen canım yan etki yapmıs oyuzden gitmiş tat koku negatif cıktı sonuc sükür bisi yok asıdan dolayı oluyodur dedi antibiyotik aldım bakalım ısllah gecer cok kötü bi his ya yedigimden içtigimden bisi anlamıyorum 😪 Allah yardm etsin sifa versin herkese