7 buçuk aylık, tek gözünde içe kayma oluyor bazen ama açıkçası benim gözüm 6 derece miyop ve uzağa bakarken bende de oluyor. Babamın ileri derece bozuk. Kendi babasının astigmati var gözü bozuk. Kısaca genetik kesin bekliyordum ama bebekken hemen başlar mi? Gözlük takılıyor mu? Göz doktoru 1 yaşında kayma muayenesi yapılıyor demişti acaba daha erken mi gotursem?
Bir de bu kayma için egzersiz yaptırabilir miyim acaba?