Merhaba hanımlar
bebeğim burun üst
yollsrı tıkalı ve öksürüyor ceryan da kaldığı için hasta. Oldu galiba serum fizyolojik ile burnunu açıcam ( evde var çalar bir ay önce aldık sadece. Bir defa sarımsı lastik Li olan yerden şırınga ile çektim hiç bir tarafını koparmadım kullanabilir miyim ) soğuk almış nasıl çözebilirim bunu doktorsuz