Selam arkadaşlar,bebeğim 15 aylık.Bu sabah yemek verirken yanağinin bir yaninda yara olduğunu gordum.hani olurya ağiz ici yaralari.azı dişlerini çikarmiş, acaba isirmiş ola bilirmi yanağini.Küçüklükde pamukcuk yarasi oluyordu.ama artik emzirmiyorum.Ona benzer bi yara ama etrafi kirmizi sanki kemirmiş.Basina gelen varsa bilgilendire bilirmi.Çok endişeliyim.