7-8 aylıkken tam dişleri çıkarma döneminde tanıştık boğaz enfeksiyonuyla o gün bugündür sürekli yaşıyoruz. Bazen bir ayda iki kere tekrar ediyor. Şimdi 15 aylık Tüm değerlerine bakıldı, herşeyi çok güzel denildi ama genede bı bağışıklık şurubu verelim denildi. 3 ay çok şükür yaşamadık şimdi gene başladı. Artık çocuk gene hastalandı demeye çekinir oldum. Titizimdir hep kaynamış su kullanırım tabaklarını biberonunu yıkarken ama bu nasıl sürekli tekrar ediyor artık anlamıyorum. Böyle bi durum yaşayan varmı cidden artık antibiyotik-igne vermek yaptırmak istemiyorum. 😭