masal28 8ay 14 günlüğüz iki haftadır yerde miyiz gökte mi bilmiyoruz . Uyku sıfır , iştah sıfır , yanından bi dk ayırmıyor beni cığlık cığlıga gece hiçe yakın uyumuyo ki bebeğimin gece uykusu iyiydi bitti , sürekli mızmız ve aglıyor . Sabır diliyorum kendime ve herkese