Prensesannesi38 d vit 22 aylık oğlumda hala kullanıyoruz. kan damlasını da doktor kan tahlilleri istemişti yeterli düzeyde olduğu için 10 ay civarı bıraktırmıştı. her 6 ayda bir kan verip genel amaçlı kontrol ediyor doktoru eksik olursa takviye edeceğini söylemişti.