Sltnm06_ nimenrix in ilk dozunu 7 aylıkken oldu, 2. Dozunu normalde 13. Ayda olcaktı ama 1 ay ertelemeli olacağı için 14. Ayda olacak
bexero nun ilk dozunu 9. Ayda oldu. 2. Dozunu 11 aylıkken olacaktı ama benim aklımdada 1 yaş olarak kaldığı için, 1 yaş aşıları yapıldı doktor ve hemşire 3 hafta geçmesi lazım demişti o yüzden gecikmeli olacağız 2. dozları