dgDmys
Yok hayir canim. Dogdugundan beridir, kendi aciktiginda uyanir beslerim. Ilk ay cok sik uyanirdi ikinci ayin sonuna dogru uykusu duzelmeye ve beslenme suresi uzamaya basladi.. ama gunduzleri uykumuz olmadigi icin hemen hemen nerdeyse surekli meme de, hareket halinde oldugu icin. Bir de sunu ekleyeyim, genel de hemen hemen her gun disari sahile gezmeye cikariz, kanguru da uyuyor nerdeyse eve geri donene kadar ama bebek arabasinda maalesef uyumasi nerdeyse imkansiz.