Denizlina
biz kızımın odasını 6. Ayda ayırmıştık, üstelik dipdibe de değil odalarımız.uzak olmasının avantajı ses hiç gitmiyor kızıma, daha kesintisiz uyuyor. Kamerayla takip ediyoruz tabii ki. Benim kızıma da emerek uyuyor. O yüzden odasına ufak bir kanepe koydum. Orda emzirip yerine yatırıyorum, hiç biZim yatağa gelmedi. Siz de bir koltuk, kanepe ya da sandalye düşünebilirsiniz. Sonuçta emerken uzanmış oluyor kızınız sandalye bile koysanız. Ben de sağlıklı olduğunu düşünmüyorum bizimle yatmasının; hiç birimiz için doğru bir yatış şekli değil bence🤷🏻♀️