Nmet01 Benim makine de alerji plus baby diye bi program var onu hiç kullanmıyodum 60 derece ve 1200 devir diye onu kulllandığımdan beri lekeler cıkıyo bazen de cok hafif iz kalıyo. Bide öyle çitileyip de atmam direk atarım makineye. Gerci sen de 60 derece yıkamıssın ama beşki deterjandan dır. Green clean kullanıyorm ben