Arkadaşlar bebeğim 13 aylık olacak bu 8 Temmuz da ben bebeğimi 1 buçuk yaş yada 2 yaşına kadar hep emzirmeyi hayal ediyordum ama hiç de istediğim gibi olmadı, iki gündür çocuğum mememi almıyor çok uğraştım çok uğraşıyorum olmuyor, bu zamana kadar çok güzel emiyordu hem gündüz hem gece ama iki gündür meme mi emmeyi bırakın gördüğü an midesini bulandırıyor öğürüyor, demiyorum ağzına koymaya çalışıyorum aşırı derecede ağlıyor istemiyor, iki gündür sağarak veriyorum ama o şekilde de olmuyor, başına gelen var mı acaba çok üzülüyorum böyle giderse keseceğim sanırım.