pervin_t biizim ev hep esiyor. Çok şülür ki rahat uyuyoruz ama yazlığa gittiğimizde buharlaşacak gibi oluyoruz çünkü üstümüzde kat olmadığı için direk çatıdan bütün sıcaklık odalara geçiyor ve resmen sauna gibi oluyor. Ben de 26 dereceye getiriyorum, balkon kapısını da açıyorum, öyle yatıyoruz. Hem odadaki hava kurumasın, hem de oğlum üşümesin diye.