Günaydın hanımlar. 14 aylık oğlum geceleri sinir krizi geçiriyor. Kendime vuruyor kendini ordan oraya atiyor. Kafasini bir yerlere vuruyor. Sebebini bilmiyorum. Su veriyorum emzirmeye calisiyorum ya da emzik vermeye calisiyorum ama kesinlikle kabul etmiyor. Bazen emmek istiyor ama sutum artik iyice azaldi ona yetmiyor ve asla sakinlesmiyor. Saatlerce sakinleştiremiyorum. Bunu yaşayan var mı aranızda ?