Meftun06 valla benimkide 40+1 günlük bebek dün gece 1 buçukta bi uyudu sabah 6 ya kadar hiç uyanmadı aldım kucağıma hadi emişelim annem karnını doyuralım dedim meme verdim sırf uykudan bana mısın demedi altını aldım bi gözünü açtı giydirdim tekrar uyudu çok garibime gitmişti. Bana 40 dan sonra düzene girer vs diyolarda ben gerçektende farkediyorum günlerimiz hep aynı gidiyo 3 4 gündür hiç şaşmaz 🤷♀️ uyanıp arandığında ağladığında veriyorum bende böyle olmasa sanırım karnı doymaz ağlardı 🙄