Kızlar herkese iyi geceler öncelikle 22 aylık bir oğlum var ellerinizden öper bu zamana kadar boyu kilosu hep hep normaldi hiçte takmadım doğrusu hiç öyle aşırı kilolu olmadı zayıfta değil hani 20 günlüğüne memlekete gittim ve oğlumdan 15 gün büyük kuzenimin oğlu var boyu falan sülalesine çekmiş maşallah derim hep oğlum bu ara iştahsız hem mekan değişikliği falan baya etkiledi önceside diş falan kilo vermiş bile olabilir bu dönemde ben hep acıkınca yer mantığında ilerledim bu zamana kadar ve gereksiz kalori almasındansa az da olsa gerekli tüketsin derdindeydim inek sütü konusunda da yoğurt peynir kefir tüketmesini daha doğru olduğunu düşünen taraftayım elbet verene saygım sonsuz ama kuzenimden de hatta köyde gördüğüm bir çok kişiden de emzirseler bile özellikle gece ya süt bebe bisküvisi yada mama verdiklerini gördüm ki bunu öyle savunuyorlar ki 4 yaşındaki büyük çocuklarına bile hala vermeye devam ediyorlar yanlış anlamayın kimsenin anneliğini yargılamıyorum ama benim bildiğim 1 yaşından sonra gece beslenmesinin kesilmesi gerektiği değil miydi benim oğlum 11 gibi yatar en fazla sabah 6-7 gibi bir kere emmek için kalkar onda da dalıp geri uyur ve aklıma takılan bunu 4 yaşına kadar devam et en iyisi diye söyleyen sürekli gittikleri eczaneci olması insan ister istemez kıyaslıyor bu sefer evet boy biraz genetik ama kilo falan bakıyorum benim çocukla nerdeyse aralarında 4-5 ay var gibi duruyor gerçekten bu konuda bilgisi olan birileri varsa yardım bekliyorum özellikle kilo kaybı yaşadığımız bir dönem olduğu için kafam ister istemez oraya gidiyor bir taraftan da acıksa zaten uyanır gereksiz kalori verme diyor kafam iyice karıştı doğrusu bu arada evet emiyor ama 1 yaşından beri tek göğüs şeklinde