Elmiram43e e nabızdan kontrol etmiştim her dakika pozitif olduğunda e nabızdan gördüm 10 dakika geçmedi mesaj geldi testiniz pozitif sakın dışarıya çıkmayın işte gelecek kişilerin adı soyadı falan yazıyordu 20 dakika geçmedi zaten hemen arandımda. İkinci testim negatif çıktı e nabızdan gördüm mesaj falan gelmedi her halde pozitifte mesaj yolluyorlar