MrsNur Kızım 3ay 20 günlük ve 2-3 gündür parmak emmeye başladı, emzik almıyor, eli hep ağzında hep parmak emiyor, uyuyunca parmağını çekiyorum ve hemen geri uyanıyor, emme huyu kalmasın istiyorum!! Çare bilen var mı???
Oyku_nisa MrsNur çare bilen varsa yazsın lütfen kizimin 6.ayi bitti hala emiyor bende çare bulamadim :(((
Annepandaa MrsNur benim kızım emziği sadece uykuya dalarken alıyor. Bi kaç gündür uykusu gelince parmağını emmeye bşladı. Hemen anlayıp emzirip emziği veriyorum. Emziği atıp paröağını almaya çalışıyor. Elimi tutturuyorun.
Asyaninannesi21 MrsNur bende bekleyeyim şuracıkta benim kizmda üç aylık bir haftadır elini emiyor çıkarıyoruz sınır oluyor ağlıyor emzikte almıyor 🥴
busrasilra14 MrsNur doktorlar 1 yasa kadar parmak emmeyi sorun olsrak gormuyor canim.. kendini o sekilde rahatlatiyor olsbilir. Benxe su anda mudahale etmeyin. Taniyor da olabilir. Baktiniz ileriki aylarfa iyice artarak devam ediyor o zaman mudahale edersiniz
Oyku_nisa MrsNur uykuya dalarken alıyor sonra çıkarıyor tek eliyle emziği tutuyor öbür el ağızda hemen:))
MrsNur Annepandaa ya bir dünya emzik denedim, almıyor, hemen atıyor geri, ellerini tutuyorum, çığlıklarla ağlamaya başlıyor uyurken parmak emme olmayınca. Hangi emzik kullanıyorsun
Annepandaa MrsNur ben bilinçli olarak almamıştım chicco nun yeni doğan emziği. 3 aylık olacak bi kaç gün sonra. Emzik istemiyor zaten sadece uykuya ilk geçerken. Bu aralarda uykusu gelince emziği bulamadığı için parmağına geçti hemen anlıyorum. Emzik veriyorum.
Asyaninannesi21 MrsNur bizimki bazen yumruk yapıp emiyor bazende hangi parmağı denk gelirse emiyor 🤦🏻
Fatma11 MrsNur 3ay 9günlük oglum normalde emzik aliyor ama elini kesfetti emzigi atiyor elini emiyor bide sinirleniyor istedigi gibi ememiyor diye doktor birak emsin dedi müdahale etme dedi kesfettikce herseyi agzina götürcekmis