zeynepalp Bu konuyla alakalı kafamda çok soru işareti vardı. Ekşi sözlükte bir yoruma denk geldim. İnternette dolaşan ses kaydı ve yazılan mektubun başka bir olaya ait olduğunu kanıtlarıyla sunmuş ortaya. Çocukların çizdiği resim hakkında bir şey diyemeyeceğim.. Yoruma ekleyeceğim isteyen baksın. Burda da çok fazla post açıldı o yüzden sizlerle de paylaşmak istedim bunu.
TheLatte zeynepalp o cizilen resim canakkalede olan bi olayin resmiymis galiba . Ses kayitlari ise hatirliyorum iki kiz kardesin konusmalari 2 sene önce falan dinlemiştim ayni ses kaydini . Tabiki bunlar olayi kapatmaz ortada suçlular var ve hala disardalar .
ebz09 zeynepalp oyle olsa da olmasada istismar soz konusu. Yani çizilen resim, beraat kararı bunlar affı olacak şeyler değil. malesef cok kotu düşündükçe tüylerim diken diken oluyor
zeynepalp Ses kaydının videosu. Ezberletilmis gibi konuşuyor çocuk zaten bunu farketmistim. Daha sonra halalarinin soylettigini söylemişler yazılana göre. Mektupta da hala, göksel abi ve umut adı geçiyor. Umut da bu olaydaki gökselin oğlu.
ebz09 zeynepalp zaten böyle bir olay olmasa aile bakanlığı dava icin en ağır ceza isteminde bulunmazdi
zeyzey77 zeynepalp bu video çok eski bir video . Bu elmalı davası denilende biri 6 yaşında kız diğeri 9 yaşında erkek . Bu videoda ki çocukların ikisi de kız. Bu başka olay
Zeynepp0 Ya böyle bir şey olabileceğini düşünmüyorum. Allah vermesin benim başıma gelse yani dediğiniz gibi sadece iftiradan ibaret olsa yakar yıkarım cikmadigim haber bülteni kalmaz hukuki süreç de başlatirim. Anne ve üvey babadan ses yok ama bildiğim kadarıyla. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Ama keşke öyle olsa da(iftira) o iki tane meleğin psikolojisi böyle etkilenmemis olsa
Gizemhzl Zeynepp0 cocuklara yapılan muayenede istismar bulguları dogrulanmıs. Şu veya bu kişi sebep olan her kimse iki kardeste istismara ugramıs üstelik bu bilgiyi a haber söyledi böyle konularda valilil fln gec acıklama yapmıs ve milletin tepki göstermişken olay kesin olmasa söylemez bu kanal.
Shs Bende oyle birsey olacagini sanmıyorum. Resmen resim var cocuk yapmış bunu Mom356 izleye tıkladım. Dedigim gibi başka bir vidro cikiyo 🤔
Shs Mom356 tamam simdi oldu.izledim.bu olay eski bir olay.biliyorum.simdiki olayla isim benzerliği olabilir,veya isi ört bas etmek icin yapiliyo olabilir blmiyorum.Ama o canakkalede
zeyzey77 Mom356 cocuklar ikiz değil bu başka bir olay. Şu an ki olan 9 yaşında erkek çocuk ve 6 yaşında kız çocuk yazıyı yazan ve resmi çizen 9 yaşında erkek çocuğu
zeynepalp ebz09 Yani şimdi ben böyle bir olay olmamış mı diyorum ? Şöyle değişik tepkiler vermeseniz Vallahi rahat etmeyeceksiniz. Konunun sıkı takipçisiyim ve bulduğum bir şeyi paylaşmak istedim. Sadece tepki göstermiyorum araştırıyorum.
ebz09 zeynepalp size öyle söylediniz demedim boyle birsey olmamış olamaz diyorum. Eksi de herkes herseyi konusuyor. O seskaydi ait değil diye olay yaşanmamış değil keske yalan olsa diyorum. Hassas misiniz? Neresi degisik tepki
zeynepalp zeyzey77 Bende onu söylüyorum tam olarak. Videonun sesi alınmış ve elmalı davasındaki çocukların sesiymis gibi dolaşıyor.