Papatyasever evlenmeden önce ergenlik çağında senelerce uğraştık annem doktor doktor gezdirdi yüzüm boynum belim yılan derisi gibi pul pul olurdu hatta annem üzülürdü kimse bakmaz bu kıza diye 😂 hiç bir ilaç faydası olmadı her yerim yara içinde idi daha sonra komşudan duyma inanın adını hatirlamiyorum İstanbul Eminönunde satılan sabunculardan yeşil çok ağır kokan sabun aldık bitek o işe yaradı uzun müddet kullandım kullandıkça azaldı çok şükür senelerdir yok ama bitince hatırlıyorum babam eczaneye gidip aynısını eczaneden de almıştı kalıp sabun yeşil yoğun bir kokusu var