Kahvaltı karışımı yani bulamaç tarzı şeyler bebekleri yemekten uzaklaştırır diyor doktorlar ayrı ayrı kahvaltı tabağı hazırlamak daha doğru canım, yemek saatleri güzel benim kızımda 11-12 gibi kahvaltı yapar bazen öğlene kadar uyur zorla kaldırırım bazen de 9da uyanır belli olmuyor hiç, birde emdiği için süte güveniyor ara ara olurmuş öyle yemek reddi geçecektir bence