Ultraslan40 benim kızımda 22aylik, çıldırmış gibi ağlayarak uyanmıştı, ablam,ve eşimin ablası korkmuştur demişlerdi,birgün sonra formun bebek gelişiminde okudum tamda bu konu üzerine,rüyayı ayırt edemedikleri iicin gerçek sanıp o şekilde uyanıp agliyorlarmis.gun içinde korktuğu biseyler varsa uzak tutun,benim kızım reklemlardaki pepsinin galiba, pinokyo adamlı olan reklamdan çok korkuyor o çıktığı zma odadan kaçıyor,bende hemen kapattyorum,geceleri okuyun öyle uyutun,kızımı nasıl susturdun dersen,hemen sevdiği ayıcık bomboyu acktjk öyle sustu,dikkatini verdirerek,yoksa kesinlikle ne eşim nede ben bir çözüm yolu bulmazdik aklıma bıan geldi açtık biraz ağlayıp dikktini bomboya vericek şekilde seslendik gördü duydu öyle baktı ..insan korkuyor ne oldu bu çocuğa diye, bilmiyoruz çünkü ne yapacağımızı..