babyandmom1 Bunun bir anlamı var mı ya da bu kadar erken elini emer mi bebek? Beslenme sonrasıda yapıyor bunu.
CigdeminMevasi babyandmom1 elleirni keşfediyor benm kızımda erken emmeye başlamıştı ellerini sırna parmak emmeye başladı
dlnelsn babyandmom1 Ben sezeryan ile doğum yaptım bebeğim çıktığında bile eli ağzındaydı elini emmesi güzel birşey kilo yapar bebeğin stresini azaltır ellerini keşfeder bide emince çok minnoş gözükürler daha ne olsun annesi 😃🥰
busrasilra14 babyandmom1 elini kesfediuor canım ki daha cok kesfetcek o elini parmaklaroni tek tek falan. Mudahale etmemelisin kendini de rahatlatiyor olabilir
TheBaby babyandmom1 Benimki 51 günlük. Bütün eli ağzının içinde. Çok tatlı galiba😁 Doyamadı ellerine🤣 acıktığı an dahada iştahlı emiyor ellerini🥸