Doğduğundan beri kullandığım sampuanı kullandım her zaman yıkadığım gibi yıkadım biranda bağırmaya basladı cok ağladı hemen durulayıp cıkardım dustan gözünde hafif akıntı gibi bisey vardı hemen aldım kuruladım ağlamasını emzirerek susturabildim emerken zorla üstünü giydirdim aşırı ağladı ve gözleri aşırı kızarmış sabaha geçer mi? Çok endişelendim çok üzüldüm başka birsey olmadığına eminim sampuanımızda güvenilir temiz icerikli niye böyle oldu anlamadım gözlerini ovusturduda köpüklüyken ben mi görmedim cıldırıcam gözlerini açamıyordu kıpkırmızı hemen emdi uyudu😢😢😢 sabaha geçmezse çok üzülürüm