Cigdemsenol şöyleki normalde çok huzursuz oluyorsa ağrısı olduğu için calpol ver ama ateşi çıkınca da yarım ölçek dolven ver. Ama tabiî doktoruna da daniş. Örneğin bize 6. Aydan sonra direk dolven verdi dişinden cok huzursuz olursa ya da ateşi çıkarsa dolven veriyordum. Ama oda sayılıdır tabi. Çünkü bu ilaçları ardı ardına vermek aslında bağışıklık kazandırır bebeğine. Yani sonra alışabilir bunları içmeden uyuyamayabilir ya da ciddi anlamda ateş yükleince dusurmeyebilir. Zaten genelde diş çıkarırken tavsiyem ilaç vermeyin. Ateş 38.5 olduğu zaman ates düşürücü verilir dusmuyorsa sağlık kuruluşuna gidilir. Bu dönemde osanit, tetagil, calgel, dentinox kullanabilirsin.( doktoruna da danis) onun haricinde gün içinde bolca eline dolaptan çıkan soğuk havuç salatalık ver dış kasiyici kullanıyorsa sulu olanları dolapta bekletip ver. Birde parmak fırçasından al ara ara kendin parmağına takip kası dişlerini.